Hoe kom ik aan meer klanten?

Heb jij als zelfstandig ondernemer moeite om rond te komen van je eigen bedrijf? Ligt de vraag 'Hoe kom ik aan klanten' continu op je lip? Kom langs voor een gratis groeisessie in Apeldoorn en maak gebruik van klantmagneetmarketing.

Plan je gratis groeisessie*

The Fun Theory

180px-Smiley.svgDe maand december is FUN maand bij Word een Klantmagneet. Niet alleen omdat wij plezier in het werk belangrijk vinden, maar ook omdat het een middel is om gedrag te veranderen. We noemen dat ook wel ‘The Fun Theory’. Maar wat is dat nu eigenlijk en hoe kun jij het inzetten?

The Fun Theory

Wat is The Fun Theory? Het is een initiatief van Volkswagen, zij geven aan de je het gedrag van mensen kan veranderen door het leuk te maken om te doen. Daarbij is straffen zinloos, belonen is de kracht.

Een voorbeeld hiervan is de playbelt. Om kinderen een veiligheidsgordel om te doen in de auto is een leuk idee bedacht. Achterin de auto kunnen ze een film bekijken of spelletje spelen, maar dit kan alleen wanneer zij hun gordel om hebben. Is er geen contact gemaakt dan werkt het niet. Zie het filmpje hieronder.

Wat kun jij hiermee?

Waarom is The Fun Theory nu interessant voor jou als ondernemer? Het laat ons zien dat je gedrag van je klanten ook kunt veranderen door het leuk te maken om te doen. Als ondernemer willen we plezier hebben, maar niet al onze taken zijn voor iedereen een plezier.  Kun jij de taak die iedere ondernemer (bijvoorbeeld administratie) toch leuk te maken om te doen? En hoe dan? Dat is wat je met The Fun Theory kunt doen. Producten en toepassingen verzinnen om de klanten blij te maken.

Commentaar

Reacties