Hoe kom ik aan meer klanten?

Heb jij als zelfstandig ondernemer moeite om rond te komen van je eigen bedrijf? Ligt de vraag 'Hoe kom ik aan klanten' continu op je lip? Kom langs voor een gratis groeisessie in Apeldoorn en maak gebruik van klantmagneetmarketing.

Plan je gratis groeisessie*

Doelgroepsegmentatie in de journalistiek

Gisteren verscheen er op Maxposure een artikel over de oude media die hunkeren naar nieuwe concepten. In dit artikel schreef Gerben Derks over de veranderingen in de wereld van de journalistiek.

Wat mij in het artikel vooral opviel was onderstaande video waarin Joris Luyendijk de veranderingen in de journalistieke markt uitlegt. Hierin geeft hij aan dat binnen de journalistiek eerder alles om snelheid draaide. De snelheid was de waarde die journalisten leverden aan haar klanten.

De markt van journalisten veranderd dus. Zo geeft Joris Luyendijk aan dat nieuwe concepten,  nieuwe doelgroepen gaan benaderen. De correspondent – die Luyendijk adviseert –  gaat bijvoorbeeld kwaliteitsjournalistiek leveren. Een andere waarde. De klant wil er langer op wachten, wanneer hij maar kwaliteit te zien krijgt. Hierdoor krijgen we veel nieuwe businessmodellen voor de oude media.

De Correspondent – Joris Luyendijk from De Correspondent on Vimeo.

Nieuwe concepten zijn er alom, ook in de journalistieke wereld. Is het ook tijd voor doelgroepsegmentatie in jouw markt?

Commentaar

Reacties