Hoe kom ik aan meer klanten?

Heb jij als zelfstandig ondernemer moeite om rond te komen van je eigen bedrijf? Ligt de vraag 'Hoe kom ik aan klanten' continu op je lip? Kom langs voor een gratis groeisessie in Apeldoorn en maak gebruik van klantmagneetmarketing.

Plan je gratis groeisessie*

Onderscheid je van de massa met de Textiel Fabriek!

home-slider de Textiel Fabriek

Mirjam van Ravenhorst is eigenaresse van De Textiel Fabriek. Als echte creatieveling creëert Mirjam unieke gadgets voor verschillende momenten. Zo ontwikkelt Mirjam geboortekussens als speciaal cadeautje voor bij geboortes.

Passie voor motorsport

De creativiteit van Mirjam valt in verschillende branches in te zetten. Samen met Mirjam is daarom een hele lijst met mogelijke doelgroepen opgesomd. Vanuit deze lijst zijn de sponsoren van sportevenementen als beste uit de lijst te komen. Sponsoren willen zich aan een sportteam verbinden, willen op een unieke wijze bij hun doelgroep in beeld komen. En juist daar hebben sponsoren moeite, om met hun (soms) beperkte budget een grote groep mensen te bereiken met hun budget. Omdat Mirjam een passie heeft voor de motorsport is dat de eerste niche waarop gericht gaat worden met De Textiel Fabriek.

Onderscheiden van de massa

Sponsor cadeau (1)

Op sportevenementen is het aantal sponsoren rijk vertegenwoordigd. En ieder merk wil er zoveel mogelijk buzz uithalen. En dat is wat De Textiel Fabriek als waarde levert: Ze zorgt dat de sponsoren zich onderscheid van de massa. Dat het merk opvalt en daardoor een grote groep mensen bereikt met hun boodschap. Mirjam kan dit leveren door unieke gadgets te ontwikkelen en ludieke acties te bedenken om meer bekendheid te genereren.

Zo ontwikkelde Mirjam voor de motorsport al sponsorkussens en sponsorvaandels. En deze producten zijn goed ontvangen door de sponsoren van deze evenementen/ teams.

Gratis Gadgetidee

Om bij deze sponsoren binnen te komen ontwikkelt Mirjam speciaal voor de sponsor een gadget. Dit kan een bestaand product zijn die de huisstijl van de sponsor krijgt, maar kan ook een nieuw ontworpen gadget zijn voor de sponsor. Met deze gadget gaat ze naar de sponsoren, vaak via haar huidige netwerk. Op deze manier kan Mirjam direct haar waarde aan de sponsor laten zien.

Ken jij sportsponsoren?

Heb jij in je netwerk sponsoren zitten binnen de sport die willen opvallen? Breng ze in contact met Mirjam om ze daarbij te helpen! Natuurlijk kun je ook mij aanspreken en dan breng ik ze graag met elkaar in contact!

Meer informatie over Mirjam & de Textielfabriek?

Commentaar

Reacties