Hoe kom ik aan meer klanten?

Heb jij als zelfstandig ondernemer moeite om rond te komen van je eigen bedrijf? Ligt de vraag 'Hoe kom ik aan klanten' continu op je lip? Kom langs voor een gratis groeisessie in Apeldoorn en maak gebruik van klantmagneetmarketing.

Plan je gratis groeisessie*

4 tips om meer uit je marketingbudget te halen

Een aantal weken geleden had ik een gesprek met een ondernemer, die vroeg hoe hij meer uit zijn marketingbudget kon halen. Na een aantal (weder)vragen aan hem te hebben gesteld kwamen we samen uit op de volgende tips:   1. Focus, Focus, Focus Het allerbelangrijkste is focus, daarom dat ik hem in deze titel ook 3 keer heb neergezet. Waar…

Verhoog je omzet met deze 5 manieren

Het verhogen van de omzet is het meest voorkomende doel van ondernemers. Meer omzet betekent voor veel ondernemers toch ook snel meer winst. Maar hoe kun je nu je omzet verhogen. Met deze 5 manieren kun jij je omzet verhogen:   1. Verlengen van de klantrelatie: Hoe langer hoe beter Ga aan de slag met het verlengen van je klantrelatie.…

4 sterke merken waar jij van kan leren

Merken zijn interessante entiteiten, want iedereen wil een sterk merk hebben. In een eerder blog schreef ik al eens hoe jij een sterk merk kan ontwikkelen. In deze blog krijg je 4 sterke merken waar jij van kan leren.   Auping Betalen per slaapuur, Auping doet het! Het matrassenmerk uit Deventer heeft onlangs hun hele businessmodel omgegooid, zodat ze nu…

5 stappen om snackcontent te ontwikkelen

Contentmarketing is een van de meest gebruikte vormen van marketing. Een onderdeel van contentmarketing is snackcontent, content die je ‘snacksgewijs’ tot je kunt nemen. Maar hoe ontwikkel je nu snackcontent? In deze blog lees je er meer over.   1.     Identiteit vaststellen Als je vaker blogs van mij leest wordt je hier misschien wel een beetje moe van 😉, maar…

Gebruik jij al smiley’s in je content 😊?

Smiley’s zijn steeds meer mainstream aan het worden in de zakelijke communicatie. Waar het eerder vooral in goed gezelschap werd gebruikt, zijn er steeds meer bedrijven die het toepassen. En dat is met een reden.   Waarom smiley’s gebruiken? En die reden is dat het goed werkt! Het gebruikmaken van smiley’s (ook wel emoji’s genoemd) zorgt voor veel meer betrokkenheid.…

8 merken die jou inspireren

Er zijn vele merken in de wereld, van grote tot kleine merken. Maar er zijn niet zoveel inspirerende merken. In deze blog geef ik je 8 merken die hun doelgroep weten te inspireren.   1.     Univé Misschien is Univé niet het eerste merk waaraan je denkt als we het hebben over inspiratie. Maar het is toch een inspirerend merk. Het…

5 redenen om te werken vanuit je identiteit

Met klantmagneetmarketing ga je aan de slag met het werken vanuit je identiteit. Er zijn steeds meer bedrijven die consistent hun identiteit inzetten om als bedrijf te groeien. Maar waarom is het zo goed om te werken vanuit je identiteit? Dat lees je in deze blog:   1.     Met je identiteit kun je jouw onderscheiden Onderscheiden met je producten en…

10 tips om een sterk merk te maken

Jouw merk is de basis van de groei van je bedrijf. Maar hoe zorg je nu voor een sterk merk? In deze blog ontvang je 10 tips voor een sterk merk.   1.     Zorg voor een sterke en scherpe missie De basis van ieder merk is de identiteit van je merk. En de basis van iedere identiteit is een sterke…

Klantgerichtheid kun je leren van deze bedrijven…

Mensen die mij kennen weten dat ik niet-klantgerichte organisaties verschrikkelijk vind. Andersom vind ik daarom ook klantgerichte organisaties erg tof! 😊 In deze blog lees je van welke bedrijven je klantgerichtheid kunt leren.   Ritz- Carlton Eén van de meest klantgerichte hotelorganisaties is Ritz-Carlton. Het is een luxueus hotelconcept met 61 vestingen in 21 landen (op het moment van schrijven…

Waarom jij morgen klantbeloften in moet zetten!

Klantbeloften, garanties en zekerheden, het zijn fantastische middelen om klanten te overtuigen om voor jou te kiezen. Waarom jij morgen met klantbeloften aan de slag moet, lees je in deze blog.   De reden om bij jou te kopen Klantbeloften zijn de reden om voor jou te kiezen. Door een klantbelofte te formuleren zorg je ervoor dat je verwachtingen schept…