Hoe kom ik aan meer klanten?

Heb jij als zelfstandig ondernemer moeite om rond te komen van je eigen bedrijf? Ligt de vraag 'Hoe kom ik aan klanten' continu op je lip? Kom langs voor een gratis groeisessie in Apeldoorn en maak gebruik van klantmagneetmarketing.

Plan je gratis groeisessie*

Het stappenplan om storytelling toe te passen voor je bedrijf

Je bent eruit! Je gaat storytelling toepassen voor je bedrijf! Maar waar begin je dan? In deze blog lees je het stappenplan om aan de slag te gaan met storytelling.   1. Ontwikkel je inspirerende identiteit Alles, maar dan ook alles begint bij je inspirerende identiteit vast te stellen of te ontwikkelen. De basis van je verhaal is de identiteit,…

Waarom kernwaarden belangrijk zijn

Kernwaarden zijn een belangrijk onderdeel van je bedrijf. Maar wat zijn kernwaarden nu eigenlijk en waarom zijn ze belangrijk? Dat lees je in deze blog.   Wat zijn kernwaarden? De kernwaarden van een bedrijf zijn de belangrijkste waarden voor je bedrijf. Jouw bedrijf drijft op deze kernwaarden en jij/ jullie staan echt voor deze kernwaarden. Het zijn de duurzame grondbeginselen…

Groei door het maken van een kwartaalplan

Als je wilt groeien als bedrijf zijnde is het goed om een groeiplan te maken. Maar hoe doe je dit precies en hoe kun je structureel je doelen nastreven? Een manier is om te werken met een kwartaalplan!   Stel je doelen voor het kwartaal Ieder bedrijf heeft marketingdoelstellingen, mocht je ze niet hebben zorg dan dat je ze vandaag…

5 toffe voorbeelden van snackcontent

Snackcontent is mooie en snelle content om je boodschap over te brengen op je doelgroep. Maar hoe ziet snackcontent er eigenlijk uit? In deze blog lees je 5 toffe voorbeelden.   1.     Dilemma op dinsdag Misschien ken je het wel, de dillema’s die elke dinsdag voorbij komen op Facebook. Dilemma op dinsdag heten ze. Het is een heel simpele manier…

Waarom marketing ziek is

Mijn visie is dat marketing ziek is. Door deze ziekte zijn er al veel mensen opgelicht of misleidt. Waarom marketing ziek is, vertel ik in deze blog.   3 voorbeelden van zieke marketing Noem mij filosofisch, maar ik vind dat heel veel dingen in marketing ziek zijn. Ik wil strijden om marketing weer echt te maken. Hier zo maar eens…

4 tips om meer uit je marketingbudget te halen

Een aantal weken geleden had ik een gesprek met een ondernemer, die vroeg hoe hij meer uit zijn marketingbudget kon halen. Na een aantal (weder)vragen aan hem te hebben gesteld kwamen we samen uit op de volgende tips:   1. Focus, Focus, Focus Het allerbelangrijkste is focus, daarom dat ik hem in deze titel ook 3 keer heb neergezet. Waar…

Verhoog je omzet met deze 5 manieren

Het verhogen van de omzet is het meest voorkomende doel van ondernemers. Meer omzet betekent voor veel ondernemers toch ook snel meer winst. Maar hoe kun je nu je omzet verhogen. Met deze 5 manieren kun jij je omzet verhogen:   1. Verlengen van de klantrelatie: Hoe langer hoe beter Ga aan de slag met het verlengen van je klantrelatie.…

4 sterke merken waar jij van kan leren

Merken zijn interessante entiteiten, want iedereen wil een sterk merk hebben. In een eerder blog schreef ik al eens hoe jij een sterk merk kan ontwikkelen. In deze blog krijg je 4 sterke merken waar jij van kan leren.   Auping Betalen per slaapuur, Auping doet het! Het matrassenmerk uit Deventer heeft onlangs hun hele businessmodel omgegooid, zodat ze nu…

5 stappen om snackcontent te ontwikkelen

Contentmarketing is een van de meest gebruikte vormen van marketing. Een onderdeel van contentmarketing is snackcontent, content die je ‘snacksgewijs’ tot je kunt nemen. Maar hoe ontwikkel je nu snackcontent? In deze blog lees je er meer over.   1.     Identiteit vaststellen Als je vaker blogs van mij leest wordt je hier misschien wel een beetje moe van 😉, maar…

Gebruik jij al smiley’s in je content 😊?

Smiley’s zijn steeds meer mainstream aan het worden in de zakelijke communicatie. Waar het eerder vooral in goed gezelschap werd gebruikt, zijn er steeds meer bedrijven die het toepassen. En dat is met een reden.   Waarom smiley’s gebruiken? En die reden is dat het goed werkt! Het gebruikmaken van smiley’s (ook wel emoji’s genoemd) zorgt voor veel meer betrokkenheid.…