Hoe kom ik aan meer klanten?

Heb jij als zelfstandig ondernemer moeite om rond te komen van je eigen bedrijf? Ligt de vraag 'Hoe kom ik aan klanten' continu op je lip? Kom langs voor een gratis groeisessie in Apeldoorn en maak gebruik van klantmagneetmarketing.

Plan je gratis groeisessie*

Van productspecificaties naar klantvoordelen

Veel ondernemers zijn helemaal lyrisch over hun eigen product of dienst. En dat is natuurlijk geweldig! Het probleem is vaak dat ze hierdoor zich ook focussen op de specificaties van deze producten én dat is wat een gemiddelde klant niet begrijpt. Stel je verkoopt laptops en computers. Dan is het verleidelijk om het te hebben over het aantal RAM’s, over SSD…

6 inspirerende missies

  Ik word altijd vrolijk van organisaties met een inspirerende en sprekende missie. De missie is een kort en krachtig statement van de waarden en propositie van een organisatie. Er staat in omschreven waar een organisatie voor staat en zorgt voor verbondenheid en duidelijkheid. Het bepalen van een sterke en heldere missie is niet altijd eenvoudig. Mocht het je aan…

Van irriteren naar inspireren

Dagelijks worden wij overspoeld met honderden reclameboodschappen via de meest uiteenlopende kanalen. Kijk maar eens heel goed om je heen wanneer je je in het centrum van een stad of dorp begeeft. Je zult dan zien dat bedrijven werkelijk overal vechten om jouw aandacht via billboards, gevelreclame, posters, banners, videoschermen, uitingen in bushaltes, straatverkopers enzovoorts. Vrijwel elke vierkante meter wordt…

Wat jij kan leren van de klantbeleving van Zappos

Enthousiaste klanten, dat wil jij toch ook? Door het optimaliseren van je klantbeleving zorg jij voor enthousiaste klanten. Maar als zelfstandig ondernemer klinkt ‘klantbeleving’ als een groot iets. Maar is dat wel zo? Klantbeleving draait niet om geld, maar over een strategische keuze. Als jij enthousiaste klanten wil dan kies je daarvoor en ga je daar ook activiteiten naar inrichten.…

5 fantastische voorbeelden van guerrilla-marketing

Guerrillamarketing is een mooie vorm van marketing om je klanten te bereiken, te enthousiasmeren en te inspireren. Voordat we naar fantastische voorbeelden gaan kijken, even de term Guerrillamarketing verduidelijken. De definitie van guerrillamarketing volgens wikipedia: “Guerrillamarketing is een marketingtechniek die poogt om met beperkte middelen een groot resultaat te bereiken. Guerrillamarketing is erop gericht om in een zeer korte tijd…

Zo word jij trots op je bedrijf!

Misschien ken jij het als ondernemer wel: Je bent al een tijd bezig met je bedrijf, maar je kunt er nog niet echt trots op zijn. Het loopt niet zoals je wilt en tijdens verjaardagen kun je maar moeilijk uit je woorden komen wat je doet. Je wilt trots zijn op je bedrijf, maar het lukt maar niet. In deze…

Klantbeleving als belangrijke groeipijler voor kleine bedrijven!

Klantbeleving wordt steeds belangrijk voor bedrijven. Om enthousiaste klanten te generen is het belangrijk om je te focussen op het optimaliseren van je klantbeleving. Het mooie is dat het optimaliseren van klantbeleving niet altijd te maken hoeft te hebben met het betalen van veel geld, in tegendeel zelfs. Met klantbeleving ga je het contact met je bedrijf optimaliseren.   Oogziekenhuis…

Hoe kan ik het beste groeien, terwijl ik wel bij mijzelf blijf?

Het is een groeiprobleem waar veel ondernemers tegenaan lopen: Ze groeien, maar op een gegeven moment moet je concessies doen aan je persoonlijke touch. Kortom: Hoe kan je groeien, terwijl je toch bij jezelf blijft?   Stel je identiteit vast, bewaak je kernwaarden Het eerste wat heel belangrijk is dat je jouw identiteit helder hebt. Je identiteit is namelijk het…